Adecco HR & Kundekonsulent

Vil du bli vår nye kollega? Adecco Norge AS søker HR / Kundekonsulent i Haugesund.  

Vi søker deg som er full av pågangsmot, arbeidslyst og entusiasme! Du må ha en genuin forståelse for vår forretning og være interessert i å bidra der det trengs. Kanskje er nettopp du den vi trenger for å nå nye høyder innenfor rett bemanning til rett tid i en verden som stadig utvikles og automatiseres!

Du er naturlig service innstilt, en person som trår til der det trengs, både for kunder og medarbeidere – og ikke minst, har et genuint ønske om å levere mer enn forventet!

Du skal være bindeleddet mellom våre samarbeidspartnere, kandidater og medarbeidere. Dette krever struktur og gode planleggingsevner, i tillegg til at du må håndtere korte tidsfrister og mange henvendelser uten å miste oversikten. Her ligger det uendelig med muligheter for å utvikle deg, din kunnskap og kompetanse.

Du vil bli en del av et fantastisk team sammensatt av noen av bransjens dyktigste konsulenter.

Du vil få lære av de beste, men du må ha noe relevant erfaring fra arbeidslivet slik at du raskt kan bidra med å skape gode bemanningsløsninger for våre kunder. Kandidaten vi ser etter er kjent med våre prosesser, og har nok faglig tyngde til å håndtere rekruttering, personalarbeid, og ha utstrakt kunde- og kandidatkontakt. Du vil jobbe i en organisasjon som har høy prestasjonskultur og må trigges av å bli målt på prestasjon

 

Noen av arbeidsoppgavene du vil få utføre hos oss

• Rekruttering av kandidater innenfor alle stillingskategorier

• Vedlikeholde og oppdatere kandidatdatabaser, slik at du er i stand til å løse  bemanningsbehov på kortest mulig tid

• Daglig kommunikasjon med våre kunder, medarbeidere og kandidater, du vil ha ansvar for din kundeportefølje

• Strukturere egen hverdag

• Personalansvar for «dine» medarbeidere

• Følge vår kvalitetshåndbok, interne rutiner og sertifiseringsordninger

 

Kvalifikasjoner vi ser etter:

• Relevant utdannelse og jobberfaring

• Bransjekunnskap er en fordel, men ikke noe krav

• Du må evne å håndtere flere oppgaver

• Resultatorientert

• Du må være selvstendig, hjelpsom og høy arbeidskapasitet

• Erfaring fra bruk av digitale plattformer og forretningssystemer

• Førerkort kl. B og disponerer egen bil

• Behersker norsk og engelsk muntlig og skriftlig

 

Vi ønsker at du kjenner deg igjen i våre verdier:

Lagånd: Du ønsker å oppnå suksess sammen med andre, og spiller gjerne dine kollegaer gode

Entreprenørskap: Du er nytenkende, kreativ og ikke redd for å komme med forslag til nye løsninger

Kundefokus: Du vil alltid bidra til de beste løsningene for kunden

Ansvarlighet: Du handler etisk korrekt og står støtt når det stormer

Passion: Dette er ikke bare en jobb for deg


Vi kan tilby:

• Jobb hos en av Norges beste arbeidsplasser

• En variert, hektisk og morsom jobb

• Flotte nye lokaler

• En humørfylt arbeidsplass med god takhøyde

• Opplæring og utviklingsprogram

• Interne karrieremuligheter hos verdens største bemanningsselskap

 

Oppstart: Etter avtale

Stillingsandel: 100 % fast stilling.  

Søknadsfrist: 30.12.20

Interessert? Vi hører gjerne fra deg så snart som mulig gjennom en kortfattet søknad og utfyllende CV.

Spørsmål? Ta kontakt med Mette Hessen på tlf. 93633191 eller e-post mette.hessen@adecco.no

Arbeidsoppgaver
{Resbonsibillity}

Kvalifikasjoner
{Qualification}

Utdanningsretning
{Education}

Personlige egenskaper
{Personality}

Språk
{Language}

Vi tilbyr
{ApplicableCondition}

Andre opplystninger
{TravelAmount}

Kontaktinfo
{ContactInfo}