KAN Finans tilbyr opplæring til finansbransjen og dagligvare. Vi har til enhver tid noen tusen kursdeltagere i vårt digitale akademi, og setter vår ære i å hjelpe disse fram. Dette utgjør en stor del av jobben. I KAN Finans er vi trygge på at de som gjennomfører våre kurs, lærer mer og tar kunnskapen i bruk. Derfor må du dele ambisjonen at enda flere kunder og deltakere skal få slike gode læringsopplevelser. Vi tilbyr opplæring og trening til finansbransjens autorisasjonsordninger, og til skreddersydde programmer etter kundens ønsker. Salgs- og lederopplæring tilbys uavhengig av bransje. Våre verdier: Personlig – Inspirerende – Trygg – Dynamisk forteller hva vi strekker oss etter. Les mer på https://www.kanfinans.no/
Administrativ koordinator
Motiveres du av å skape gode kundeopplevelser?
Som administrativ koordinator vil du være i daglig kontakt med kursdeltakere som du hjelper og heier fram. Du er en viktig bidragsyter for at kursdeltakerne lykkes og et viktig «ansikt» utad mot våre kunder som er mange av Norges banker og forsikringsselskaper. Du tar imot påmeldinger og veileder lederne til å velge de rette kursene for sine medarbeidere – vi lærer deg det faglige!
Hos oss vil du få et meningsfullt arbeid der du bidrar til andres utvikling. Vi er 8 hyggelige kolleger som sitter sentralt i Oslo sentrum med stor fleksibilitet både i tid, sted og arbeidsform. Vi er et selskap i kontinuerlig utvikling og kan tilby gode betingelser og pensjonsordning.
For å lykkes i rollen så er dine personlige egenskaper like viktig som dine faglige meritter. Du vil møte på tidvis mange leveransefrister, så du bør trives med ansvar og overholde tidsfrister med pålitelighet. Du vil trives ekstra godt hos oss om du er positiv av natur og lar deg enkelt engasjere. Du setter alltid kundene først uansett tid og sted!
Arbeidsoppgaver:
- Besvare henvendelser fra våre kursdeltakere og kunder
- Gi råd og veiledning om våre kurs
- Følge opp fremdriften til våre kursdeltakere, og gi tilbakemeldinger på tester de gjennomfører
- Bidra til god læring
- Førstelinje på e-post og telefon
- Oppfølging av påmeldinger, registrere deltakerne i KAN Akademiet (LMS) og legge opp til fakturering
- Bidra til å løse andre oppgaver relatert til vår utvikling og drift
- Mulighet til å bidra med publisering av innhold på sosiale medier, nyhetsbrev og nettsider for rette person
Kvalifikasjoner og egenskaper:
- Relevant arbeidserfaring innen kundeservice
- Meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk
- Generelt god datakompetanse, som bruk av Word og Excel, samt kjennskap til nettbaserte systemer for kundeoppfølging og sosiale medier
- Utpreget kundeorientert, vennlig og profesjonell i all kommunikasjon
- Effektiv, nøyaktig og strukturert arbeidsform som sikrer god oppfølging av alle henvendelser
Vi ønsker oss en ny kollega på plass så raskt som mulig, men vi venter på den rette! Søknadsfrist: 8. oktober 2023 – søknader behandles fortløpende.
Har du spørsmål til stillingen, ta gjerne kontakt med Trine Mykløy rådgiver i Adecco Select på telefon 23290000.