Kontaktsentermedarbeider i Førde

På vegne av vår kunde søker vi etter en serviceinnstilt og løsningsorientert kundesentermedarbeider som vil være med å videreføre selskapets fokus på kundetilfredshet og inntjening. En spennende og variert stilling som vil gi deg verdifull arbeidserfaring. Vi vil gjerne høre fra deg som er arbeidslysten og utadvent med fokus på god service og kvalitet.

 

 

Arbeidsoppgaver:

  • Besvare kundehenvendelser per telefon og epost
  • Administrative oppgaver
  • Delta aktivt i å forbedre og videreutvikle rutiner og prosesser
  • Avlaste andre avdelinger ved behov

 

Kvalifikasjoner:

  • Høyere utdanning innen økonomi og/eller kommunikasjon er en fordel
  • Erfaring fra kundeservice og/eller bank vil vektlegges
  • Gode IT kunnskaper og vant til å bruke telefon og PC som arbeidsvektøy
  • Gode kommunikasjon- og samarbeidsevner
  • God økonomiforståelse

 

Vi tilbyr:

  • Spennende mulighet i fremtidsrettet bedrift
  • Midlertidig engasjement med snarlig oppstart
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Nødvendig opplæring
  • Sosialt, profesjonelt og konstruktivt arbeidsmiljø
  • Moderne kontor og arbeidsplass

 

Ta kontakt med vår HR-konsulent Linda Sinclair Aukland, e-post: linda.aukland@adecco.no eller mobil 474 78 489. For å søke på våre stillinger ønsker vi at du registrerer din CV med fullstendig informasjon via våre nettsider www.adecco.no eller søk på stilling via forkortet link til høyre i annonsen. Kandidater evalueres fortløpende.