BK Hengeren søker Innkjøps- og logistikkansvarlig

 

BK LOGO (R) hvit bakr.jpg



 

BK Hengeren AS er en av Norges ledende produsenter av kvalitetstilhengere. Bedriften ble etablert av Berit og Bjørn i 1997 hvor det startet i garasjen. Bedriften har vokst godt og har utviklet over 120 modeller. Virksomheten har nærmere 30 ansatte og omsetter for 80 millioner og øker hvert år. Alle hengerne er helsveiste og varmgalvaniserte. De har hengere innenfor segmenterte varehengere, spesialhengere, varselvogner, biltransporter, maskinhengere, stillashengere, skaphengere, båt- og vannscooterhengere, opplagshengere, ATV-hengere, pulker, kjelker og løypeutstyr. Selskapet er lokalisert i Fredrikstad med forhandlere over hele landet og i Sverige

 

BK Hengeren produserer tilhengere av alle slag til bil, scooter og ATV. BK Hengeren er lokalisert i Fredrikstad og leverer sine produkter over hele landet.

Innkjøps – og logistikkansvarlig

Som innkjøps- og logistikkansvarlig får du en sentral rolle i selskapet. Gjennom din kunnskap og erfaring innen fagfeltet bidrar du til videreutvikling og profesjonalisering av bedriften. Du blir sentral i de fleste innkjøpsprosessene og vil ha en tett oppfølging og dialog med leverandørene. Vi ser etter deg som har erfaring som innkjøper ( nasjonalt og internasjonalt ) og som liker å arbeide i hele spennet av oppgaver, fra planlegging til operasjonalisering. Du er produksjonsorientert og har kunnskap og interesse innen Lean. Du vil gjerne jobbe i et teknisk miljø. Du kommuniserer godt på norsk og engelsk med leverandører world wide. Stillingen rapporterer til daglig leder.

Arbeidsoppgaver:

  • Lede innkjøpsprosessene fra A-Å
  • Gjennomføre innkjøpsoppgavene med bruk av SweLog som arbeidsverktøy
  • Lede og koordinere logistikkprosesser i samarbeid med produksjon og salg
  • Oppfølging av leverandører, sourcing av nye, samt prekvalifisering
  • Oppfølging av leveranser og reklamasjoner i forhold til kvalitetsmålene

 

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Relevant høyere utdannelse på bachelor- eller masternivå (logistikk, innkjøp eller økonomi)
  • 3-5 års relevant arbeidserfaring fra innkjøp/ logistikk/ planlegging
  • God økonomisk forståelse
  • Teknisk interesse med god forståelse for innkjøp- og logistikkprosessene
  • Kjennskap til og forståelse for mekanisk produksjon er en fordel
  • Lean kompetanse og interesse for optimalisering av prosesser
  • Gode IT ferdigheter og meget god i Excel


Personlige egenskaper:

  • Du kommuniserer klart og tydelig med leverandører og andre samarbeidspartnere
  • Du jobber selvstendig og liker å ta ansvar
  • Du har fokus på detaljer og er løsningsorientert
  • Du er systematisk, strukturert og kvalitetsbevisst 
  • Du har kremmerånd og stor arbeidskapasitet

Vi kan tilby en selvstendig og utfordrende stilling i et selskap med solid vekst. Er du rett person vil du få god påvirkningsmulighet og etter hvert mulighet til større ansvarsområder. Vi har et meget godt arbeidsmiljø og gode betingelser.

Har du spørsmål rundt stillingen, ta kontakt med daglig leder Tommy Kvilvang, 47861880 eller Adecco Select v/ Hanne Grasto, 91619001.


BK hengeren bilde 1.jpg


BK hengeren bilde 2.jpg


BK hengeren bilde 3.jpg




 

 

Arbeidsoppgaver
{Resbonsibillity}

Kvalifikasjoner
{Qualification}

Utdanningsretning
{Education}

Personlige egenskaper
{Personality}

Språk
{Language}

Vi tilbyr
{ApplicableCondition}

Andre opplystninger
{TravelAmount}

Kontaktinfo
{ContactInfo}