Kontormedarbeider til anleggsbransjen

Ny

Adecco søker for virksomhet i Trondheim kontormedarbeider med HMS-kompetanse. En større virksomhet innen anleggsbransjen har behov for en ekstra ressurs til administrativ bistand på arbeidsoppgaver knyttet til HMS og dokumentasjon. Stillingsstørrelse vil variere fra 50 til 100%, vi ser derfor etter en fleksibel ressurs som kan jobbe fulltid/deltid i ulike perioder, evt. en student som ser etter en faglig relevant stilling i kombinasjon med f.eks. masteroppgave.

Oppstart: Snarest

Varighet: Desember 2019, med mulighet for forlengelse

Ansettelse: Vikariat (fast ansettelse hos Adecco)

Arbeidstid: Mandag – fredag klokken 08.00-16.00. Arbeidstid i perioder med redusert stillingsstørrelse avtales nærmere, og tilpasses medarbeider.
Vår oppdragsgiver tilbyr utviklingsmuligheter og god takhøyde, og ser fram til å utvide administrasjonen med en dyktig og engasjert medarbeider som ønsker å bidra, både faglig og sosialt. Du har gjerne jobbet med HMS tidligere, men det aller viktigste er at du interesserer deg for faget, og at dette er arbeidsoppgaver som passer for deg.

Arbeidsoppgaver:

  • Oppfølging og vedlikehold av kvalitetssystem
  • Registrering og oppdatering i ELRAPP og Eroom
  • Rapportering av uønskede hendelser (RUH) i SmartDok
  • Registrering og uttak av rapporter i Excel
  • Forberedelse av presentasjoner i PowerPoint
  • Andre forefallende kontoroppgaver

Kompetanse:

  • Praktisk erfaring og/eller påbegynt utdannelse innen relevant fagområde er ønskelig
  • Generelt gode datakunnskaper, spesielt MS Excel. Kjennskap til ELRAPP/eroom/SmartDok er en fordel, men ingen forutsetning. Opplæring vil bli gitt.

Personlige egenskaper:

  • Nøyaktig og kvalitetsorientert
  • Fleksibel ifht. arbeidstid og arbeidsoppgaver
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Liker å jobbe i hektiske omgivelser

Eventuelle spørsmål kan rettes til Adecco v/ Ida Båtstrand, tlf: 482 54 197
Vi ser fram til å høre fra deg!