byTiMo søker Analytisk Controller

byTiMo ble etablert i 2004 av grûnder og designer Tine Mollatt. Vår visjon er å tilby klær med høy kvalitet til fornuftige priser uten å gå på bekostning av vår integritet eller troverdighet. ByTiMo ønsker å bringe moderne romanse inn i et tidløst designerarbeid. Selskapet har i dag utviklet seg til og bli et av Norges ledende  motehus og selger klær både i inn- og utland. I tillegg til vår egen konseptbutikk i Oslo finner man produktene i over 250 butikker verden over, deriblant verdensmetropoler som New York, London og Japan. ByTiMo har i dag 15 ansatte og holder til i flotte lokaler på Frogner i Oslo. Våre verdier er basert på tillit, bevissthet og kvalitet og dette er representert i alle ledd av byTiMo sin virksomhet.

Analytisk Controller

Vi søker nå etter en analytisk controller som kan hjelpe oss med å tenke fremover, være innovativ og bidra med budsjettering, statistikk og analyser på innkjøp, marked og forretningsutvikling. I tillegg må du ha kunnskap om Aksjeloven, kjennskap til valuta og kompetanse innen regnskap. Du skal kunne bistå regnskapsfører og revisor med daglig og månedlig regnskapsførsel.


Dine viktigste arbeidsoppgaver vil blant annet være:  

  • Likviditet
  • Budsjettering
  • Kvalitetssikre månedsregnskap
  • Følge opp månedsoppgjør
  • Betalinger, fakturering
  • Remittering
  • Analysearbeid og rapporter
  • Lønnsgrunnlag og enkle HR relaterte oppgaver

 

For og lykkes i denne rollen må du:  

  • Ha en Bachelor eller Master i økonomi 
  • Ha jobbet med tilsvarende oppgaver i 1 - 2 år 
  • Være analytisk anlagt og ha god forretningsforståelse 
  • Ha gode Excel kunnskaper  


Av personlige egenskaper ser vi etter deg som kan jobbe selvstendig og strukturert. Du må være tillitsvekkende, ha tydelig engasjement og ta eierskap til jobben din. ByTiMo har et ungt og dynamisk miljø hvor alle drar lasset sammen. Du må være ambisiøs, nytenkende og opptatt av teambuilding og godt samarbeid.


Vi kan tilby: 

  • Dedikerte og engasjerte kollegaer 
  • Flotte kontorlokaler på Frogner i Oslo  
  • Stor delaktighet og innflytelse i driften av selskapet  
  • Utfordrende arbeidsoppgaver med mulighet for både personlig og faglig utvikling
  • Konkurransedyktige betingelser

 

Søknadsfrist er 30. november 2019, men aktuelle søkere vil fortløpende bli kontaktet for intervju. Spørsmål rettes til Adecco Select rådgiver Hilde Finsveen. 

 

Arbeidsoppgaver
{Resbonsibillity}

Kvalifikasjoner
{Qualification}

Utdanningsretning
{Education}

Personlige egenskaper
{Personality}

Språk
{Language}

Vi tilbyr
{ApplicableCondition}

Andre opplystninger
{TravelAmount}

Kontaktinfo
{ContactInfo}