Brenner du for detaljer, salg og digitale løsninger?

  • Sted
  • Bransje
  • Ansettelse
  • Start dato
  • Referanse:
    2232181

Som en av Norges ledende aktører innen og rekruttering – og bemanningstjenester samarbeider vi med en rekke ulike selskaper innenfor mange fagfelt. En av våre hyggelige samarbeidspartnere ønsker å styrke sitt team i Bergen, og søker i den anledning etter en utadvendt og kundeorientert salgskoordinator (Sales Support) med god digital forståelse.

Arbeidsoppgaver / Ansvar:

  • Besvare innkommende henvendelser på telefon og epost fra kunder. Dette kan gjerne være spørsmål vedrørende faktura og ordebestillinger
  • Ansvar for ordremottak og fakturering, delta i automatisering av dette
  • Kartlegging av marked og salgplanlegging, samt gjennomføringen av dette
  • Bistå leder i salgs- og anbudsprosesser
  • Bidra i bedriftens prosjektgjennomførelser
  • Kontinuerlig oppdatere bedriftens kundedatabase
  • Koordinere dokumentasjonsflyt
  • Kvalitetssikre prisavtaler og kalkyler
  • Booking av nasjonal transport

Kjenner du deg igjen?
Du har høyere utdanning og/eller fagbrev innen relevant fagfelt, og helst noen års arbeidserfaring innen salg. Med et analytisk tankesett preges ditt arbeid av høy nøyaktighet og du har alltid fokus på å levere god kvalitet. Ambisjon er noe kunden setter høyt og det vil derfor være en fordel om du er proaktiv person med høy motivasjon og energi.

Du har høy arbeidsmoral, og stort eierskap til dine arbeidsoppgaver. En variert hverdag bestående av ulike oppgaver innen salg, fakturering, ordrebehandling, kundebehandling, markedsføring og databehandling er noe du verdsetter. Du er en engasjert og løsningsorientert lagspiller som motiveres av høyt tempo. Vi søker deg som er selvstendig og ansvarsbevisst, og kan være en bidragsyter til å skape trivsel på arbeidsplassen. Læringsvilje og besluttsomhet er også egenskaper som er høyt verdsatt. Du har gode muntlige og skriftlige fremstillingsevner på både norsk og engelsk.

Vi kan tilby:

  • Spennende erfaring fra et faglig sterkt og kundeorientert miljø
  • Gode utviklingsmuligheter
  • God opplæring, oppfølging og coaching
  • Dedikert konsulent i Adecco
  • Lønnsutbetaling hver 14. dag
  • Tilgang til Adecco sitt Fordelsprogram

Oppstart: Etter avtale

Arbeidstid: kl. 08.00 – 16.00

Søknadsfrist: Snarest (kandidater vurderes fortløpende)

Interessert?

Du er velkommen til å søke på stillingen ved å fylle ut en forenklet registrering via link til høyre. Her vil du også ha mulighet for å laste opp din egen CV. Spørsmål om stillingen kan rettes til HR konsulenter Rikke Pedersen (936 58 570 / Rikke.Pedersen@adecco.no)