Sales- and Logistics support søkes

  • Sted
  • Bransje
  • Ansettelse
  • Start dato
  • Referanse:
    2308858

På vegne av Saltimport AS søker vi etter en Sales- and Logistics Support med oppstart snarest. Du må ha lidenskap for «hands on» oppgaver innenfor kundebehandling, ordrebehandling, fakturering og salgsorderegistrering. Vi søker deg som har stor arbeidslyst, gode holdninger, kan tilføre kunnskap og innovative løsninger til teamet. Du vil arbeide i et dynamisk team og hver medarbeider får stor frihet og tillegges stor verdi. Det finnes gode utviklingsmuligheter i stillingen og det forventes at personen som blir ansatt er proaktiv, endringsvillig og svært fleksibel. Vi oppfordrer gjerne nyutdannede til å søke på stillingen. Arbeidssted vil være enten Bergen, Ålesund eller Oslo avhengig av hvor rette kandidat er bosatt.


Nøkkeloppgaver:

  • Ansvar for bedriftens bestillingsportal herunder besvare innkommende henvendelser på telefon og digitalt
  • Salgsordreregistering
  • Booking av nasjonal transport
  • Delta i automatisering av systemer og løsninger
  • Fakturering og rapportering
  • Førsteinstans controlling av alle fraktfaktura
  • Føring av varetelling, lageroverføring og innkjøp
  • Kontinuerlig oppdatere bedriftens kundedatabase
  • Salgsstøtte – Utgående telefoner til potensielle kunder
  • Bistå i utviklingsprosesser internt og eksternt
  • Aktivt søke forbedring og bidra til digitalisering som forenkler og rasjonaliserer

Kjenner du deg igjen?

  • God digital kompetanse og interesse
  • Strukturert i sitt arbeid og sine prosesser
  • Gode norsk og engelskkunnskaper muntlig og skriftlig
  • Et analytisk tankesett preget av høy nøyaktighet
  • Fokus på å alltid levere god kvalitet til tross for hektiske perioder
  • Utadvendt og trives med daglig kundekontakt
  • Gode holdninger
  • Arbeidsom og energisk
  • Fleksibel
  • Serviceinnstilt
  • God IT-kompetanse

Vi kan tilby:

  • Spennende erfaring fra et faglig sterkt og kundeorientert miljø
  • Gode utviklingsmuligheter
  • God opplæring, oppfølging og coaching
  • Dedikert konsulent i Adecco
  • Lønnsutbetaling hver 14. dag
  • Tilgang til Adecco sitt Fordelsprogram

Oppstart: Snarest
Arbeidstid: Mandag til fredag fra kl. 08.00 – 16.00, i høysesong må noe overtid beregnes
Arbeidssted: Bergen, Ålesund eller Oslo avhengig av hvor rette kandidat bor. Vennligst skriv i søknad hvor du ønsker jobbe.
Søknadsfrist: Kandidater vurderes fortløpende. Anbefaler å søke omgående hvis du er interessert i stilingen.


Interessert?
Dersom dette høres interessant ut hører vi gjerne fra deg gjennom en kortfattet søknad og utfyllende CV. Spørsmål om stillingen kan rettes til HR-konsulent Katrine Grotle på 995 00 316 eller katrine.grotle@adecco.no.