Superhelt til kundeservice

Har du serviceinnstilling i ryggraden og god evne til å sette deg raskt inn i nye arbeidsoppgaver og systemer? På vegne av en av våre oppdragsgivere på Nedre Romerike søker vi etter en nysgjerrig og lærenem Kundeservicemedarbeider til et vikariat utover høsten.

Du vil bli en del av en super gjeng med kollegaer, der latteren sitter løst og der alle vil rekke ut en hjelpende hånd om du trenger tips og råd. Du vil komme i kontakt med masse hyggelige kunder på telefonen, og med din serviceinnstilte og løsningsorienterte holdning, vil de få en wow-opplevelse etter å ha snakket med deg.

Det er ønskelig med snarlig oppstart, og på grunn av et pågående prosjekt i selskapet vil varigheten være noe usikkert, men vil strekke seg godt utover høsten.

Arbeidsoppgaver:

  • Kundebehandling og veiledning pr telefon og mail
  • Motta og registrere ordre, avvik og reklamasjoner
  • Registrere nye kunder og avtaler
  • Behandle enkle fakturaspørsmål og reklamasjoner

Vi tilbyr:

  • En hektisk arbeidshverdag hos en oppdragsgiver som leverer gode kundeopplevelser gjennom gode rutiner og systemer og fokus på arbeidsmiljø
  • Nye og moderne lokaler med god kantine, gode parkeringsmuligheter og bussforbindelser
  • 100% stilling på dagtid
  • Adecco Fordel – se www.adecco.no

Vi ser etter deg som liker å yte god service, og som vil trives med telefon og pc som arbeidsverktøy. Har du erfaring fra kundesenter eller kundebehandling i butikk er det supert. Du liker å sette deg inn i nye systemer, og du er nysgjerrig på å lære deg nye ting. Du er en lagspiller som bidrar til arbeidsmiljøet med positive holdninger og væremåte, du tør å stille spørsmål, og du tilbyr gjerne å hjelpe dine kollegaer når det er behov for det.
Du blir ikke stresset av å bli målt på jobben du gjør, og du vil motiveres av små konkurranser innimellom i hverdagen.

Høres dette noe du vil kunne trives med? Ta gjerne kontakt med meg om du har spørsmål utover det som er nevnt i annonseteksten; hege.vesterheim@adecco.no, eller 64 84 68 68.