Advarsel! Vi har blitt gjort oppmerksomme på meldinger i sosiale medier fra personer som utgir seg for å være rekrutterere fra Adecco. Disse personene har ingen tilknytning til Adecco. Blokker og rapporter gjerne disse kontoene. Alle ledige stillinger finner du som vanlig her på vår nettside.

Dyktig Serviceleder søkes: Led fagfolkene!

  • Sted
    Oslo
  • Bransje
    Kontor og administrasjon
  • Ansettelse
    Utleie
  • Start dato
  • Referanse:
    2349285

På vegne av vår samarbeidspartner søker vi etter en dedikert og resultatorientert serviceleder. Partneren vår er en ledende aktør kjent for sin ekspertise innen lås, sikkerhets og dørløsninger.

Dette er et vikariat med oppstart snarest og varighet ut 2024. Det er muligheter for forlengelse og videre karriere.

 

Om stillingen:

Vi søker en engasjert serviceleder for et vikariat med forventet oppstart snarest. Vikariatet strekker seg fram til og med juni, med gode muligheter for forlengelse. Som produksjonsleder vil du ha en sentral rolle i å styre ressurser effektivt og sikre at våre prosjekter oppnår definerte mål og milepæler.

Som serviceleder har du ansvaret for å koordinere og lede vårt team på 30 dyktige serviceteknikere. Disse teknikerne er plassert over hele landet og jobber praktisk med forebyggende vedlikehold, service, utskiftning og reparasjon av porter, automatiske dører og lastesystemer hos våre kunder.

I denne rollen vil du være førstelinje-support når kunder ringer inn med problemer knyttet til deres dørløsninger. Din evne til å raskt og effektivt koordinere den nærmeste serviceteknikeren til riktig sted vil være avgjørende for å sikre kundetilfredshet og driftskontinuitet.

Du vil samarbeide tett med våre teknikere, kunder og andre interessenter for å sikre sømløs kommunikasjon og samhandling gjennom hele prosessen. Din evne til å holde flere oppgaver i luften samtidig vil være avgjørende, og din lidenskap for å hjelpe andre og trives i en rolle hvor du kan gjøre en direkte forskjell, gjør dette til den perfekte utfordringen for deg.

Vi søker en dedikert og strukturert leder som trives i et dynamisk arbeidsmiljø og motiveres av å støtte våre teknikere i deres daglige arbeid. Vi ønsker å komme i kontakt med deg som har erfaring fra lager- og logistikkfeltet, eller lignende roller med personalansvar.

Arbeidsoppgaver:

  • Ansvarlig for avdelingens ressursplanlegging
  • Ansvarlig for daglig prioritering og disponering av tiden til avdelingens teknikere
  • Sikre kundetilfredshet gjennom effektiv kundebehandling i henhold til Selskapets prosedyrer og rammeverk
  • Koordinere forespørsler fra kunder, prosjektledere og kundeansvarlige for å sikre at kunder får riktig oppfølging og blir håndtert i henhold til Selskapets standarder.
  • Delta i vurdering av kompetansebehov i avdelingen
  • Andre administrative oppgaver kan forekomme

Kvalifikasjoner:

  • Erfaring fra stilling med koordinering/personalansvar
  • Svært gode kommunikasjons- og organisatoriske egenskaper
  • Beslutningsdyktig
  • Bygge relasjoner og tillit internt og eksternt

Arbeidstid: Mandag til fredag 08.00-16.00

Arbeidsted: Helsfyr

Oppstart: Snarest

Varighet: 10mnd, med muligheter for forlengelse

Vi tror du vil trives og lykkes i rollen om du er serviceinnstilt, handler imøtekommende mot andre mennesker og viser villighet og evne til å hjelpe. Du er en som holder hodet kaldt når det er mye å gjøre, er selvstendig og sikker i sine avgjørelser.

Høres dette ut som en rolle for deg? Da ser vi frem til å høre fra deg. Du trenger ikke å bruke tid på å skrive et søknadsbrev, men en oversiktlig CV er mer enn nok for oss. Kandidater vurderes fortløpende.

Har du spørsmål til stillingen? Da er du velkommen til å kontakte HR-konsulent Sondre Gunnheim på Sondre.Gunnheim@adecco.no

 


Liknende stillinger

Copyright © Adecco Norge