Teknisk supportmedarbeider Touchpoint Medical Nordic

  • Sted
    Ski
  • Bransje
    IT drift og vedlikehold
  • Ansettelse
    Fast stilling
  • Referanse:
    TS-8A3A4419-E5B5-42DF-85A1-B5FBFD2EB976

TouchPoint Medical Nordic søker Teknisk Supportmedarbeider

TouchPoint Medical Nordic AS leverer løsninger som hjelper helsevesenet med å gi korrekt legemiddel til riktig person, til rett tid med minimalt tidsforbruk og full elektronisk sporbarhet. Dette bidrar til betydelig reduksjon av svinn og feilmedisinering. TouchPoint Medical Nordic består av et Norsk, Svensk og Finsk selskap som har hovedkontor i Asker utenfor Oslo, og vi er i dag 8 ansatte i Norge og 5 ansatte i Sverige. Vår Nordiske gruppe er heleid av det Amerikanske selskapet TouchPoint Medical Inc. som gjør at vi har et spennende internasjonalt miljø med kolleger over hele verden. Vi opplever nå en sterk vekst og vi har behov for å styrke vår bemanning innenfor økonomi og prosjektstyring.

Teknisk Supportmedarbeider

Dette er en 100 % stilling med arbeidssted Asker

Sentrale arbeidsoppgaver

Vi søker etter en Teknisk supportmedarbeider som vil bidra med løpende kundesupport og i leveranseprosjekt for våre kunder. Våre kunder er Helsehus, Sykehjem og Sykehus over hele Norden, men ditt hovedarbeidsområde vil være i Norge. Våre løsninger baserer seg på vår egenutviklede Softwareløsning som kjører på våre legemiddelskap og legemiddeltraller. Du vil jobbe med både software og hardware, men med hovedvekt på software. Vi ser etter en person som har god kjennskap til ulike programvareløsninger, serveroppsett og kundesupport av avanserte løsninger. Det er en fordel om du har erfaring fra Apotek, Helsevesenet og/eller Helseteknologi, men det er ikke et krav. Du vil jobbe i et team bestående av 5 serviceteknikere, i tillegg til prosjektledere og Service Delivery Manager for Norden. Det vil være gode utviklingsmuligheter i stillingen. Stilling vil medføre noe reising i Norge og Sverige.

Vi leter høyt og lavt etter deg -som skal bli vår nye kollega!

Den optimale kandidaten må

  • Ha erfaring med drift av softwareløsninger
  • Ha erfaring med server/server drift SQL og evt. erfaring med programmering
  • Kundesupport
  • Helseteknologi
  • God erfaring med excel, Sharepoint, teams og andre daglige verktøy for samhandling
  • Gode norsk – og engelskkunnskaper
  • Og ellers kommer det an på deg, og hva du kan tilføre stillingen

Du er en person som

  • Er og positiv, initiativrik og løsningsorientert
  • Liker å jobbe i team
  • Er interessert i tekniske løsninger og samspillet menneske/teknologi
  • Er opptatt av kontinuerlig forbedring
  • Er selvstendig og tar initiativ til å utvikle din egen rolle

For å trives i denne stillingen er det viktig at

  • Du trives med varierte arbeidsoppgaver
  • Du er nysgjerrig og positiv som person
  • Du trives med utfordringer, er initiativrik, sosial og selvgående
  • Du håndterer frihet under ansvar, og har et øye for utvikling og veien videre
  • Du er serviceorientert og tar ansvar og eierskap til både jobben og TouchPoint Medical sine mål og visjoner

  • Du er strukturert, effektiv, fleksibel og en god lagspiller

Din profil

  • Minst 3 års erfaring innenfor utvikling, drift/support av softwareløsninger/tekniske løsninger
  • Utdanning innen software eller annen teknologisk utdannelse
  • Erfaring fra Apotek, Helsevesenet og/eller Helseteknologi
  • Relevant erfaring kan erstatte formell utdanning

Vi tilbyr deg

  • Et internasjonalt miljø i et spennende fagmiljø med dyktige og gode kolleger
  • Lønn etter avtale, og gode forsikrings- og pensjons-ordninger
  • Fleksibilitet og mulighet for hjemmekontor etter avtale
  • Et godt og inkluderende arbeidsmiljø med kolleger som gleder seg til å ønske deg velkommen på laget, og til å arrangere sommerfest/høstfest og julebord sammen med deg
  • Eget kontor i lyse hyggelige lokaler
  • Gratis parkering/ladepunkter

Oppstart: Snarest

Stillingen rapporterer til daglig leder

Høres dette ut som deg? Da ønsker vi å høre fra deg så fort som mulig!

Har du spørsmål til stillingen – nøl ikke med å ta kontakt:

Søk snarest – søknader vil bli behandlet fortløpende.

Jorunn Holmdal Stensrud i Adecco Norge AS på telefon: 97 46 11 15 eller på mail: jorunn.holmdalstensrud@adecco.no


Arbeidsoppgaver
{Resbonsibillity}

Kvalifikasjoner
{Qualification}

Utdanningsretning
{Education}

Personlige egenskaper
{Personality}

Språk
{Language}

Vi tilbyr
{ApplicableCondition}

Andre opplystninger
{TravelAmount}

Kontaktinfo
{ContactInfo}

Liknende stillinger

Copyright © Adecco Norge 2022