Har du IKT-utdanning og interesse for brukerstøtte? Se her!

Adecco Trondheim søker, på vegne av vår kunde i offentlig sektor, flere medarbeidere til et ambulerende team innen IT brukerstøtte. Vår kunde skal i gang med omlegging fra Windows 7 til Windows 10, og skal i den forbindelse opprette et team som kan bistå med brukerstøtte ute blant enheter/avdelinger for å sikre at overgangen til nytt operativsystem gå smertefritt. Vi ser nå etter totalt 5 medarbeidere til et engasjement med oppstart senest 02.12.19.


De riktige kandidatene må ha interesse for, og kunnskap innen, IT – og vi ser helst at du har fagbrev innen IKT-service/fagskoleutdanning (TISIP). Det kreves førerkort klasse B, og man må påregne stor grad av utgående aktivitet mot enheter/avdelinger. Arbeidssted vil være sentralt i Trondheim sentrum, og aktiviteten vil foregå innenfor Trondheims kommunegrense

 

Arbeidsoppgaver

  • Bistå ulike avdelinger og enheter med å få gjennomført oppgradering av operativsystem, i henhold til fastlagte tidsplaner
  • Rykke ut til avdelinger/enheter ved behov, for å sikre at overgang til Windows 10 går som planlagt
  • Planlegge arbeidsdag og utegående aktivitet slik at fastlagte tidsplaner for oppgraderingene blir fulgt.
  • Bidra opp mot andre prosjekter/arbeidsoppgaver internt hos kunden ved behov

 

Ønskede kvalifikasjoner

  • Fagbrev innen IKT / TISIP fagskole. Relevant erfaring med IT-støtte, samt interesse og kunnskap om IT kan veie opp for manglende formell utdanning
  • Du må kjenne deg igjen i at du trives med å yte god service, er fokusert på å få gjennomført arbeidsoppgavene dine og at du liker å holde på med koblinger, kabling og IT-teknisk arbeid
  • Det er avgjørende at du tar ansvar for å få jobben gjort, at du viser forståelse for kundens behov og at du leverer etter fastsatte frister.
  • Du må være presis, fokusere på jobben du skal gjøre – og kan med fordel være åpen for lengre arbeidsdager dersom det blir behov for det.

 

Arbeidstid: Ordinær arbeidstid er mandag-fredag fra kl 08:00 til 16:00. 30 minutter ubetalt lunsj. Prosjektet du skal jobbe med har stramme tidsplaner – dette innebærer at overtidsarbeid må påregnes.


Oppstart og varighet: Oppstart senest 02.12.19, varighet ut mars 2020


Søknadsfrist: Søkere vil bli kalt inn til intervju med Adecco fortløpende – og vi vil deretter kalle inn aktuelle kandidater til gruppe-/speedintervju med vår kunde. Vi oppfordrer derfor interesserte kandidater til å søke snarest, da stillingene kan bli fylt raskt.


Interessert? Da ser vi gjerne at du skriver en kortfattet søknad, laster opp din CV hos oss via Søk-knappen til høyre allerede i dag. Dersom du har spørsmål er du velkommen til å kontakte HR-konsulent Lars-Erik Alstad Aas på e-post lars-erik.aas@adecco.no.