Til en stilling som IT-medarbeider i et internasjonalt selskap ser vi etter deg med erfaring med support og gode tekniske ferdigheter. Vi søker en serviceminded ressurs som trives med varierte oppgaver og direkte kontakt med brukere i helpdesk. Den vi ser etter må kunne start første uken i januar og jobbe frem til sommeren.
Den vi ser etter har;
- Grunnleggende kunnskap om datamaskinvare, programvare og nettverk
- Kjennskap til operativsystemer (spesielt Windows 10 og 11)
- Gjerne IT fagbrev eller tilsvarende
- Evne til å feilsøke maskinvare- og programvareproblemer
- Erfaring med ServiceNow som IT Service Management system er en fordel (ikke krav)
- Er skikkelig god på kundeservice!
- Sterke kommunikasjonsferdigheter
- Behersker engelsk godt nok til å kunne kommunisere med brukere
- Evne til å samhandle med sluttbrukere på en profesjonell, høflig og tålmodig måte
Oppgaver;
Du vil hjelpe ansatte med IT-relaterte problemer og avlaste Onsite teamet i helpdesk, og ellers administrasjon av systemer og applikasjoner, IT-sikkerhet, og teknologirådgivning. Typiske oppgaver i det daglige vil være feilsøking av Windows, levere ut utstyr, spørsmål om glemt password, problemer med e-post på telefonen, synkroniseringsproblemer, bytte av PC, å sette opp nye maskiner, og enklere feilsøking mm.
Vi tilbyr:
- En spennende mulighet til å jobbe i et stort internasjonalt selskap med varierte oppgaver
- 6 måneders vikariat fra 1. januar til 30. juni
- Fulltidsjobb kl: 08-16, noen ganger litt utover vanlig arbeidstid
- Du vil være en del av et lite team på 3 personer, IT-avdeling har 30 ansatte
- Moderne lokaler svært sentralt i Oslo
- Adecco Fordelsprogram fra dag én
Er du den vi leter etter? Send inn din søknad i dag!
Søknader behandles fortløpende.