Vil du jobbe med kundebehandling hos BKK?

På vegne av BKK søker vi etter en medarbeider til kundesenteret deres. Dette er en 100% stillinger der vaktene variere etter behov i åpningstiden mellom kl. 07.40-18.00 i hverdager. Oppstart vil være så snart det lar seg gjøre, og vi sikter på intervjuer i uke 33 med snarlig oppstart etter dette. P.t. har oppdraget en varighet ut november, men det er gode muligheter for forlengelse.

Vi ønsker å hjelpe deg ut i din neste jobb innen kundeservice så hvis du er opptatt av å levere god kvalitet i alle ledd og trives med kundekontakt, så er det bare til å søke!

Arbeidsoppgaver:

  • Besvare og behandle innkommende telefoner, mail, Facebook og chat for flere selskaper i BKK-konsernet
  • Kundeoppfølging
  • Registrering i bedriftens ulike systemer

Hvem ser vi etter?

Vi søker deg som er serviceinnstilt, pliktoppfyllende og effektiv. Du må være komfortabel med telefon som arbeidsverktøy og ha gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner. Stor arbeidskapasitet er noe vi verdsetter og du må takle hektiske perioder. Rutiner og nye systemer har du ingen problemer med å sette deg raskt inn i og du ønsker alltid å hjelpe andre på best mulig måte.

Vi kan tilby:

  • Spennende erfaring fra et faglig sterkt og kundeorientert miljø
  • Gode utviklingsmuligheter
  • God opplæring
  • Oppfølging av dedikert konsulent i Adecco
  • Lønnsutbetaling hver 14. dag
  • Tilgang til Adecco sitt fordelsprogram med bl a rabatt på trening, kurs/studier, hotell med mer.

Kandidater vil bli vurdert fortløpende, og det anbefales å søke i dag dertsom du er interessert!

Interessert?

Du er velkommen til å søke på stillingen ved å fylle ut en forenklet registrering via link til høyre. Her vil du også ha mulighet for å laste opp din egen CV. Anbefaler deg å laste opp attester og vitnemål på din profil på adecco.no. Spørsmål om stillingen kan rettes til Katrine Grotle på katrine.grotle@adecco.no

Vi ser frem til å høre fra deg!