Ønsker du å arbeide som operativ innkjøper?

  • Sted
    Bergen
  • Bransje
    Kontor og administrasjon
  • Ansettelse
    Utleie
  • Start dato
  • Referanse:
    2327024

Da kan dette være stillingen for deg. Fra 15. august 2022 har vi et ledig engasjement på innkjøpsavdelingen til en av våre kunder innen offentlig sektor. Arbeidstid er sommertid (08.00-15.00) og vintertid (08.00-15.45). I denne stillingen vil du få varierte og interessante oppgaver, samt muligheten til å jobbe i et faglig sterkt miljø.


Arbeidsoppgaver:

  • Ordrebehandling av innmeldt behov
  • Innhenting av ulike tilbud
  • Varemottak
  • Fakturahåndtering
  • Andre innkjøpsoppgaver

Vi ser etter deg som gjerne har høyre utdanning i fagområdet med noe erfaring fra de ulike innkjøpsprosessene. Det er viktig at du har god systemkunnskap og kjennskap til e-handel.


Andre egenskaper vi ser etter:

  • Gode kommunikasjonsferdigheter
  • Effektiv og strukturert
  • Klarer å opprettholde roen i hektisk perioder
  • Serviceinnstilt


Er dette stillingen for deg?
Du er velkommen til å søke på stillingen ved å fylle ut en kort søknad og laste opp CV via link til høyre. Anbefaler deg også å laste opp attester og vitnemål på din profil på adecco.no For eventuelle spørsmål er du velkommen til å kontakte Adecco sin konsulent Margrete Haferstrom på e-post margrete.haferstrom@adecco.no


Liknende stillinger

Copyright © Adecco Norge 2022