Er du vår nye lønnsmedarbeider?

For en av våre kunde søker vi etter en lønnsmedarbeider. Vi ser etter deg som er ansvarsbevisst og effektiv, og som er tilgjengelig for snarlig oppstart.


Arbeidsoppgaver:

  • Effektuering av ansettelser, etablering- og ajourhold lønn, lønnskostnadskontroll
  • Følge opp henvendelser vedrørende blant annet timeregistreringssystem, feriepenger, permisjoner og lignende
  • Øvrige administrative- og økonomioppgaver


Kvalifikasjoner:

  • 2-årig økonomisk utdanning på høgskolenivå. Relevant erfaring kan kompensere for deler av utdanningskravet
  • Erfaring fra arbeid med lønn og/eller andre økonomioppgaver
  • Gode kommunikasjonsevner muntlig og skriftlig på norsk
  • Erfaring med Websak, Unit 4 agresso, outlook mm. er en fordel

 

Personlige egenskaper:

  • Vi ønsker at du er effektiv, systematisk og ansvarsbevisst
  • Godt humør og god arbeidsmoral
  • Kvalitetsbevisst og nøyaktig

 

Vi tilbyr:

  • Konkurransedyktige betingelser
  • Oppfølging av dedikert konsulent
  • Muligheter for forskjellige oppdrag hos spennende oppdragsgivere

 

Oppstart:

Snarest. Søknader vil bli behandlet fortløpende. Gjerne spesifiser i din søknad når du er tilgjengelig for oppstart.

Har du spørsmål kan du kontakte Merete Bjørnsrud på mail: merete.bjornsrud@adecco.no eller tlf: 928 44 488


Om arbeidsgiveren:
Adecco er et av Norges ledende bemanningsselskap. På kundelisten har vi attraktive bedrifter som trenger kompetente kandidater til spennende oppdrag. Prøv deg i ulike bransjer; nettverket du får mulighet til å bygge kan bli gull verdt når du en dag kanskje kniver om drømmejobben. All arbeidserfaring er dessuten god erfaring. Bruk oss som diskusjonspartner, vi deler gjerne råd som kan sette fart på karrieren din.