Har du administrativ utdannelse og/eller erfaring?

Har du administrativ utdannelse og/eller erfaring og elsker å yte service? For en av våre kunder søker vi nå etter en administrativ koordinator som blant annet vil bidra til å forenkle arbeidshverdagen til selskapets revisorer. Er du opptatt av forbedring, kvalitet og standardiserte prosesser? Da er det kanskje nettopp deg vi er på utkikk etter!

Arbeidsoppgaver:

  • Administrativ støtte innenfor blant annet HR og marked
  • Onboarding av nye kunder
  • Registrering i interne systemer iht prosessbeskrivelser og lovkrav
  • Fakturering
  • Innkjøp
  • Kontakt og oppfølging av kunder og partnere
  • Andre administrative oppgaver på kontoret

Kvalifikasjoner vi ser etter:

  • Utdanning på bachelornivå er en fordel, gjerne innen økonomi/admin. Vi oppfordrer nyutdannede til å søke
  • Arbeidserfaring innen økonomi/admin/koordinator
  • Du er serviceinnstilt og har gode kommunikasjonsevner
  • Du må evne og håndtere flere oppgaver, er strukturert og effektiv
  • Du er nøye på å følge rutiner og er kvalitetsbevisst
  • Gode IT-kunnskaper
  • Behersker norsk og engelsk muntlig og skriftlig

Vi tilbyr:

  • Konkurransedyktige betingelser
  • Oppfølging av dedikert konsulent
  • Muligheter for forskjellige oppdrag hos spennende oppdragsgivere


Oppstart: Snarest. Søknader vil bli behandlet fortløpende. Gjerne spesifiser i din søknad når du er tilgjengelig for oppstart.

Ved spørsmål om stillingen, ta kontakt med Merete Bjørnsrud på mail: merete.bjornsrud@adecco.no eller tlf: 928 44 488

Om arbeidsgiveren:
Adecco er et av Norges ledende bemanningsselskap. På kundelisten har vi attraktive bedrifter som trenger kompetente kandidater til spennende oppdrag. Prøv deg i ulike bransjer; nettverket du får mulighet til å bygge kan bli gull verdt når du en dag kanskje kniver om drømmejobben. All arbeidserfaring er dessuten god erfaring. Bruk oss som diskusjonspartner, vi deler gjerne råd som kan sette fart på karrieren din.