Specsavers søker business controller

  • Sted
    Oslo
  • Bransje
    Økonomi og regnskap
  • Ansettelse
    Utleie
  • Start dato
  • Referanse:
    2325625

Specsavers er et av verdens største privateide optikerkjede, men samtidig i rask vekst. Internasjonalt har Specsavers eksistert i 30 år, og sysselsetter mer enn 27 000 ansatte fordelt på 1650 butikker i 10 land. I Norge etablerte Specsavers seg i 2005, og har i dag 80 butikker på tvers av alle Norges fylker. De norske butikkene eies og drives i hovedsak som fellesforetak eller av franchisepartnere.

På vegne av Specsavers søker vi nå en business controller i et ettårig engasjement, med oppstart i august. Du vil blant annet fungere som støttefunksjon for regionssjef mot resultater og drift, og vil sitte i Specsavers nye lokaler i Universitetsgata, sentralt i Oslo.

Noen av dine arbeidsoppgaver vil være
• bistand med business og finansiell støtte til butikkene i regionen
• utarbeide og følge opp KPIer og regnskapsrapporter for verdiskapning
• utvikling og forbedring av nye og eksisterende rapporter
• å bistå i overføring av nye systemer
• forefallende adhoc-oppgaver

Ønskede kvalifikasjoner
• høyere økonomisk utdannelse, på minimum bachelornivå
• 1-2 års relevant erfaring som controller eller revisor
• kjennskap til Power BI er en fordel, men ingen krav
• gode norske og engelske ferdigheter, både skriftlig og muntlig.

Vi ser etter deg som er innovativ, analytisk, fremtidsrettet og som klarer å relatere finansielle KPIer til ikke-finansielle utfordringer. Hos Specsavers får du blant annet mulighet for bonusordninger, konkurransedyktig lønn, gode sosiale arrangementer og et hybrid arbeidssted.
Høres dette ut som noe for deg? Søknader behandles fortløpende, så søk i dag!

Har du spørsmål til stillingen? Ta kontakt med HR-konsulent i Adecco Amalie Stranden Kolås på amalie.stranden.kolas@adecco.no.


Liknende stillinger

Copyright © Adecco Norge 2022