Advarsel! Vi har blitt gjort oppmerksomme på meldinger i sosiale medier fra personer som utgir seg for å være rekrutterere fra Adecco. Disse personene har ingen tilknytning til Adecco. Blokker og rapporter gjerne disse kontoene. Alle ledige stillinger finner du som vanlig her på vår nettside.

Kontraktsleder - Innkjøper

  • Sted
    Bergen
  • Bransje
    Kontor og administrasjon
  • Ansettelse
    Utleie
  • Start dato
  • Referanse:
    2357362

Ønsker du en utfordrende og strategisk rolle innen innkjøp? Som Innkjøper i kategorien BUSINESS SERVICES PROCUREMENT vil du bidra å sikre de beste kommersielle avtalene ved å sette strategiske retninger og utnytte markedsmuligheter.
I denne rollen får du ansvar for å etablere og administrere kontrakter og har mandat til å juridisk forplikte selskapet overfor leverandører.

Som Kontraktsleder vil du påta deg strategiske innkjøpsoppgaver og utfordrende oppdrag gjennom:

Etablering av kontrakter:
• Lede forespørselsprosesser (strategi, forespørsel, evaluering og forhandlinger).
• Implementere og operasjonalisere nye avtaler.
• Håndtere rammeavtaler, prosjektspesifikke kontrakter og avrop.

Administrasjon av avtaler:
• Utforme fremtidig global kontraktsportefølje gjennom segmentstrategier i samarbeid med forretningslinjen og leverandører.
• Identifisere forretningsmuligheter og drive endringer i kontraktsrelasjoner for å maksimere verdi for selskapet.
• Sikre kontraktsoverholdelse og håndtere risiko (SSU, kommersielt, finansielt og lokale krav).
• Stakeholderhåndtering sammen med Company Representative (CR) og Contract Owner (CO).
• Bidra til korrekt og optimal bruk av avtaler.

Kvalifikasjoner:
• Bachelor- eller mastergrad innen supply chain management, finans, økonomi eller jus.
• Minst 5 års relevant erfaring innen kontraktsarbeid.
• Gode kommunikasjonsevner, både skriftlig og muntlig, på engelsk og/eller norsk.
• Resultatorientert, kostnadsbevisst og sterkt engasjement for kommersielle aspekter. Du er proaktiv, nysgjerrig, og viser både profesjonell og personlig integritet.
• Evne til å bidra til et inspirerende, trygt og inkluderende arbeidsmiljø. Du deler erfaringer, hjelper andre til å lykkes og er en omsorgsfull kollega.
• Engasjement for bærekraft, sikkerhet og samarbeid med leverandører.

Vi tilbyr:
Dette er en mulighet for deg som ønsker en sentral rolle i selskapets innkjøpsfunksjon og som drives av utfordrende oppgaver, strategisk arbeid og samarbeid.

Varighet til 26.06.2025 med mulighet for forlengelse


Interessert? Vi ser frem til å motta din søknad via link til høyre!
Skulle du ha noen spørsmål? Ta kontakt med Katrine Grotle Senior HR-konsulent/Rådgiver, via mail katrine.grotle@adecco.no eller per telefon 99500316


Liknende stillinger

Copyright © Adecco Norge