Ordrebehandler med regnskapsoppgaver hos Lightmakers

Ordrebehandler med regnskapsoppgaver
 
Lightmakers har gjennom 25 år i bransjen levert tjenester og produkter til butikker, kontorer, industribygninger. Vi har kunnskapen som skal til for at våre kunder skal få det riktige lyset på de riktige stedene. Enten det er med mål om å øke salget med bedre butikkbelysning eller skape gode arbeidsforhold på kontorene.

Vi har flotte lyse lokaler sentralt på Løren i Oslo nærme t-bane og buss. 

Vi består i dag av 8 hyggelige kollegaer som stiller opp for hverandre for at kundene skal bli fornøyde. Det kan bli litt ekstra jobbing av og til, men som en belønning for det har man en uke ekstra ferie i løpet av året. 
 
Vi ser nå etter en person til fast stilling med oppstart så raskt som mulig, men vi venter på deg om du er den rette for oss. 
Hovedansvaret er å legge inn ordre og bestille varer fra våre leverandører samt føring av inn og utgående bilag.

Når vi har et prosjekt får du ansvaret for å legge inn ordre og bestille varer fra våre leverandører i utlandet. Du vil jobbe tett med prosjektledere og selgere for å sikre riktig fremdrift og riktig leveranse. Vi jobber med store prosjekter og du har ansvaret for å holde orden på flere prosjekter samtidig. 
Vi har ekstern regnskapsfører hos oss, men vi trenger deg på kontoret som har erfaring med regnskapsoppgaver med vekt på inn og utgående bilag.

Personen vi ønsker oss er nøyaktig og har et godt øye for detaljer. Orden, samarbeid, ja- menneske, holde hodet «kaldt», dette skal vi får til, er ting som du kjenner deg igjen i. 

Det vil også være mye i kontakt med leverandører og kunder. Leverandørene sitter i flere land i Europa så mye av kommunikasjonen vil derfor foregå på engelsk.

 

Arbeidsoppgaver:

  • regnskapsoppgaver som bilagsføring, kontering og fakturering
  • bestilling av varer fra leverandører i utlandet
  • legge inn ordre fra selgere i henhold til prosjekt
  • følge opp ordre/leveranser samt foreta endringer
  • samarbeide med prosjektledere rundt bestillinger
  • være fleksibel på andre oppgaver som kan dukke opp

 

Kvalifikasjoner:

  • god erfaring med bilagsføring 
  • meget god tallforståelse
  • meget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og engelsk
  • du har gjerne jobbet med ordrebehandling eller lignende arbeidsoppgaver tidligere
  • du liker rutiner og du kjenner deg igjen i at «riktig første gang er best»
  • kan du programmet Visma logistikk (Visma Business) er det en fordel


Hos oss er det:

  • konkurransedyktig lønn
  • 5 % pensjonssparing
  • fleksitid
  • 6 ukers ferie
  • firmaturer
  • et godt arbeidsmiljø

 

Syns du dette høres spennende ut? Send oss din søknad i dag og fortell litt om hvorfor du søker akkurat denne stillingen. Vi vil gjerne høre om dine tidligere erfaringer som kan være nyttig i stillingen hos oss.

 
Har du spørsmål til stillingen - ta kontakt med rådgiver i Adecco Select Hanne Holst på telefon 23 29 00 00.

Arbeidsoppgaver
{Resbonsibillity}

Kvalifikasjoner
{Qualification}

Utdanningsretning
{Education}

Personlige egenskaper
{Personality}

Språk
{Language}

Vi tilbyr
{ApplicableCondition}

Andre opplystninger
{TravelAmount}

Kontaktinfo
{ContactInfo}