Som en av Bergens største aktør innen rekruttering- og bemanningstjenester samarbeider vi med flere spennende kunder, og nå søker vi etter en kundebehandler IT Servicedesk til Eviny/BKK. Dette er et engasjement i 100% stilling med varighet fra snarest og ut året.
Hva vil din arbeidsdag bestå av?
IT Servicedesk besvarer feilmelding- og brukerstøtte- henvendelser fra Eviny- og BKK-ansatte på telefon, og i saksbehandlingssystemet Service Now. I tillegg klargjør man PC-utstyr for brukere og for utrangering. IT Servicedesk er både 1. og 2. linje for IT-henvendelser.
Kjenner du deg igjen?
Der er ønskelig at du enten er utdannet som IT-ingeniør eller har fagbrev innen IKT samt har erfaring innen kundebehandling. Du trives med telefon som hovedverktøy, er serviceinnstilt, nøyaktig og takler perioder med høyt arbeidspress.
Vi kan tilby:
- Spennende erfaring fra Vestlandets største fornybare selskap
- Gode utviklingsmuligheter og god opplæring hos velrennomert bedrift
- Oppfølging av dedikert konsulent i Adecco
- Lønnsutbetaling hver 14. dag
- Tilgang til Adecco sitt fordelsprogram
Arbeidssted vil være i Skipet med nye flotte lokaler, sentralt beliggende i Solheimsviken
Arbeidstid vil være mellom 0700 og 1530
Vi intervjuer fortløpende! Søk gjerne allerede i dag om du er interessert.
Du er velkommen til å søke på stillingen ved å fylle ut en forenklet registrering via link til høyre. Her vil du også ha mulighet for å laste opp din egen CV. Spørsmål om stillingen kan rettes til HR konsulenter Katrine Grotle katrine.grotle@adecco.no eller telefon 99500316