Vi søker logistikkoordinator for spennende kunde innen sjømatnæringen. Trives du i et hektisk miljø hvor man håndterer mange baller i luften er dette gjerne stillingen for deg. Du vil bli en viktig brikke i flyt av varer hvor du vil ha varierte oppgaver innen logistikk og jobbe tett opp mot varefordeling, salg, innkjøp og kvalitet.
I denne stillingen tilbys du:
- Muligheten til å jobbe i et innovativt selskap i vekst hvor du vil få faglig og personlig utvikling
- Jobb i et engasjert og hyggelig fagmiljø i flotte kontorlokaler sentralt beliggende i Bergen
- Attraktive pensjons- og forsikringsordninger
- Tilgang til firmahytte
Dine arbeidsoppgaver vil være:
- Være støtte til salg og logistikk, registrere salg og kjøp
- Kontakt med kunder og leverandører
- Oppfølging av lager
Vi ser etter deg som:
- Relevant høyere utdannelse, som for eksempel en bachelor innen merkantilt, logistikk eller salg/markedsføring
- Sterke kommunikasjonsferdigheter og da rollen har internasjonalt fokus er det viktig med svært gode norsk- og engelskkunnskaper. Det vil også telle positivt om du kan et tredje språk, men dette er ikke et krav.
I denne rollen ser vi etter deg som trives med et høyt tempo og som takler en travel og krevende hverdag. Du er strukturert, organisert og opptatt av å levere kvalitet i alle ledd. Du har god IT-forståelse og systemkunnskap, og kan dermed lett sette deg inn i nye systemer.
Tenker du at dette er stillingen du har ventet på? Føler du at du har erfaring og kunnskap som kan være nyttig i stillingen, samt at dette er et sted du kan tenke deg å fortsette din karriere? Da gleder vi oss til å motta din søknad og CV.
Oppstart: Etter avtale
Arbeidstid: Man vil inngå i skiftordning
Aktuelle kandidater vil bli intervjuet fortløpende
Søknadsfrist 20. oktober
Dersom du har spørsmål er du velkommen til å kontakte HR- konsulent/Rådgiver Katrine Grotle på telefon 99500316 eller via katrine.grotle@adecco.no.