Bak enhver meter med vei ligger det mye arbeid, planlegging og vedlikehold. Dette arbeidet krever høyt fokus på sikkerhet og gode rutiner. Dette har vi i Saferoad Traffic spesialisert oss på. Som en del av Saferoad Group er vi en ledende leverandør av trafikksikkerhets-løsninger i Europa, med 75 års bransjeerfaring. Våre høykvalitets produkter og tjenester er tilpasset til å bidra til et tryggere liv på veien og forme fremtiden for infrastruktur på trafikksikkerhet.
Saferoad Traffic AS tilbyr tjenester knyttet til sikker ferdsel og arbeid på og langs vei. Dette inkluderer arbeidsvarsling, drift og vedlikehold på offentlig veinett. Saferoad jobber som underentreprenør for Statens Vegvesen, Nye Veier, fylkeskommuner og små/store entreprenører. For disse utfører vi sikker trafikkavvikling i forbindelse med veiprosjekter.

Vi søker nå en Regionsleder som kan være med å ta Saferoad til nye høyder.
Noen av dine viktigste arbeidsoppgaver vil være:
- Ansvar for den daglige driften i regionen og kontinuerlig optimalisering og sikring av driften
- Utvikle og iverksette operasjonelle retningslinjer og prosedyrer
- Overordnet personal- og HMS ansvar
- Rekruttering, opplæring og kursing
- Budsjettansvar samt karlegging av investeringsbehov
- Sikre regionens økonomiske resultater og annen måloppnåelse (KPI)
- Innkjøp av driftsrelaterte tjenester og utstyr
- Bidra til å sikre og øke Saferoad’s markedsandel i region Vest
- Kalkulasjon av nye prosjekter og utarbeidelse av pristilbud
Hva kan du forvente av oss som arbeidsgiver?
Som ansatt i Saferoad Traffic AS vil du få en trygg arbeidsgiver, som er en ledende leverandør av løsninger innen trafikksikkerhet. Gjennom våre verdier OMTANKE, DRIV OG INTEGRITET er vi opptatt av menneskene både langs norske veier, våre ansatte og våre kunder, og vi ønsker å skape en motiverende og drivende arbeidskultur. Vi er profesjonelle og pålitelige, og er opptatt av å ha integritet i alt vi gjør.
Som Regionsleder i Saferoad Traffic AS vil du få mulighet til å forme og sette ditt preg både på stillingen og tjeneste- og utleievirksomheten i selskapet. Du vi jobbe tett sammen med ledelsen i selskapet og sammen vil dere kunne utvikle markedsområdet vest.
Du vil bli en del av et uformelt arbeidsmiljø, med stor takhøyde, mangfold og en gjeng som trives sammen. Du vil få frihet under ansvar og mulighet til å styre din egen arbeidshverdag.
Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper:
- Relevant utdanning på høyskolenivå er ønskelig, men erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning
- Bakgrunn fra bygg- og anleggsbransjen er ønskelig, og gjerne erfaring fra selskaper som tilbyr utleie- og løsningssalg av tjenester og produkter til nevnte bransje
- Gode språkferdigheter i norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig
- God forretningsforståelse
- Gode datakunnskaper
For at du både skal kunne trives og lykkes i denne jobben, bør du være god på struktur og være vant til å jobbe prosessorientert. Du er strategisk og har gode analytiske egenskaper slik at du kan analysere nå-situasjonen for å sette retning for videre utvikling.
Skal du lykkes med å skape en helhetlig arbeidsform, tror vi det er viktig at du er en people-person som lett skaper tillit, og som er god til å både jobbe i og bygge team. Du er god til å kommunisere og motivere dine kollegaer, og du er en tydelige leder som går foran gjennom å finne gode løsninger og vise god gjennomføringsevne.
Vi tilbyr:
- Konkurransedyktige lønns- og arbeidsvilkår
- Nøkkelrolle i et selskap/region som er i sterk utvikling
- Hektisk og trivelig arbeidsmiljø
- Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver med stor grad av ansvar
- Korte beslutningsveier
- Firmabil
- Faglig og personlig utvikling i et spennende miljø
- Stor grad av fleksibilitet
Søknadsfrist: 15. juni
Syns du dette høres spennende ut vil vi gjerne høre fra deg snarlig.
Kontakt Katrine Grotle 99 50 03 16 eller Hege Hauge 99 21 36 66 i Adecco Select ved spørsmål.