På vegne av vår samarbeidspartner ser vi etter deg med bakgrunn og interesse for IT-support til en 100% stilling i Lillestrøm. Forventet oppstart er snarest og vikariatet vil vare til 15.september, med mulighet for forlengelse. Vi er på jakt etter deg som brenner for å yte service, veilede, hjelpe og liker å være i kontakt med mennesker.
Det vektlegges erfaring fra 1.linjesupport og språk, samt. at du er god på å bruke pc som arbeidsverktøy. Arbeidstiden vil være mandag-fredag mellom kl 08:00-16:00 eller 09:00-17:00. Som 1.linje support vil du betjente innkommende henvendelser per telefon, og analysere, kategorisere og behandle henvendelser fra brukere. Sammen skal vi bidra til å skape en god brukeropplevelse for alle som henvender seg til oss.
Dine arbeidsoppgaver vil bestå av:
- Besvare innkommende brukerhenvendelser på telefon
- Logge informasjon i saksflytsystem
- Være pålogget telefonkø for Brukerstøtte
- Henvendelser som man ikke kan løse selv, skal settes til Dispatcher IT-Drift for fordeling
- Lønn: 300 kr/t
Kvalifikasjoner
- videregående skole, minimum
- IKT fagbrev er en stor fordel, og vil vektlegges
- Erfaring fra 1.linjesupport/kundeservice
- Erfaring med ERP- eller CRM systemer
- Erfaring med ITIL og Service NOW er en fordel
- Kompetanse på Microsoft-teknologi og infrastruktur
Personlige egenskaper:
- Tillitsskapende og hjelpende
- Løsnings- og resultatorientert
- Gode kommunikasjonsferdigheter i norsk, både skriftlig og muntlig.
Søknader vil behandles fortløpende!
Har du spørsmål til stillingen? Da er du velkommen til å kontakte HR-konsulent Emelie Malmgren på emelie.malmgren@adecco.no / 23 29 00 00.