Adecco er et av Norges ledende rekrutterings- og bemanningsselskap. Hvert år hjelper vi hundrevis av mennesker til å finne en ny jobb. På kundelisten har vi attraktive bedrifter som trenger kompetente kandidater til spennende oppdrag. Siden oppstarten av selskapet 1948 har Adecco ansatt tusenvis av mennesker i en rekke forskjellige bransjer i hele Norge.
Med over 35 kontorer fra Hammerfest i nord til Kristiansand i sør kan du føle deg trygg på at vi har god kunnskap om ditt lokale marked, enten du leter etter ny jobb eller søker etter den neste stjernen i virksomheten din. Vår viktigste oppgave er å lytte til og bistå våre samarbeidspartnere, enten det er kunder, kandidater eller kolleger.

Adecco Haugesund har ledig et 1 års vikariat som HR – konsulent og søker nå en ny kollega til vårt kontor. Vår nye kollega skal jobbe bredt med både rekruttering og kundekontakt i et spennende marked. Det er ønskelig med snarlig oppstart, så vi oppfordrer aktuelle kandidater til å søke på stillingen snarest. Intervjuer vil bli gjennomført fortløpende.

Hva kan vi tilby deg?
Utfordringer
Er ikke det dette alle søker? Læringskurven vil være bratt, og du kommer til å måtte trå utenfor komfortsonen. MEN, dette vil være med å utvikle deg både som person og i rollen som HR- konsulent. Vi er opptatt av kontinuerlig kompetanseheving blant våre ansatte, og så lenge du har motivasjonen på plass, så legger vi til rette for at du skal kunne få muligheten til å lære mye!
Menneskene
Vi kan love at det er god takhøyde for humor, alltid en sparringspartner i nærheten, unik delingskultur og et miljø hvor vi jobber mot felles mål. Lokalt er vi 4 avdelinger med totalt 11 ansatte. Vi har kontorer i flotte lokaler i 6 etasje i 24/7 bygget i Haugesund, men har også kollegaer som arbeider med det samme som du vil over hele Norge, det vil alltid være noen som gjerne tar en fysisk kaffekopp eller en digital med deg.
Nettverk
Vi håper du har et nettverk i området, men har du ikke det vil vi love deg at det vil bli utvidet i en jobb hos oss. Ikke bare får du arbeide tett med oss her på kontoret, et bredt spekter med kollegaer i hele Norge, men du vil også få et stort kundenettverk. Ikke minst vil du få muligheten til å arbeide med våre flotte medarbeidere.

Hvordan vil din arbeidsuke se ut?
Din arbeidsuke vil bestå av mange spennende og varierende arbeidsoppgaver. Din viktigste oppgave vil være å sikre våre kunder tilgang på kvalifisert arbeidskraft, og en stor del av arbeidsdagen din vil derfor bestå av administrative oppgaver knyttet til våre medarbeidere og eksisterende kunder, blant annet motta og løse kundenes bestillinger samt yte god service i alle ledd.
Dette innebærer at du vil ha personalansvar for de medarbeiderne som er ute i arbeid hos våre kunder. Det vil kunne være å passe på at alt av dokumentasjon er på plass, mobilisere tilstedeværelse hos kundene og følger opp timelister, sykdomsoppfølging, medarbeidersamtaler, være medarbeidernes kontaktperson, bygge langvarige relasjoner med kundene våre osv. Du vil også ha ansvar for å til enhver tid ha riktige medarbeidere i tilgjengelig i våre pooler, så rekruttering fra A til Å vil også være en viktig oppgave.
Med andre ord en veldig varierende og spennende rolle!

Hvem er du?
Vi ser etter deg med gode relasjonsbyggende egenskaper. Du er glad i mennesker, liker en hverdag med mange baller i luften, og du liker å lære og utvikle deg. Du må trives i en organisasjon som har høy prestasjonskultur og må trigges av å bli målt på prestasjoner. For å håndtere en til tider hektisk hverdag, er det viktig at du er strukturert, fleksibel, serviceinnstilt, målbevisst, samt har evnen til å prioriterer og legge inn det lille ekstra
når det kreves. Det er en fordel om du har erfaring fra liknende arbeid, men det er ikke et krav, viktigst er at du viser forståelse for hva rollen innebærer.
BA innen relevante fag som HR eller administrasjon
Det er viktig at du kjenner deg igjen i våre verdier: Passion, Collaboration, Inclusion, Courage, Customer at the heart, som kjennetegner oss som selskap og avdeling.
Spørsmål?
Dersom det er noe du lurer på angående søknadsprosessen, så er det bare å ta kontakt med Mette K. Hessen, mette.hessen@adecco.no, tlf. 93633191
Søknadsfrist: 30.05.25
Vi har gjort det enkelt for deg som jobbsøker! Vi trenger kun CV-en din, og du vil da slippe å bruke masse av tid på en lang søknadstekst.