Er du fan av god kundepleie i den digitale verden, og trives med en kombinasjon av struktur, dialog og driv? Da kan du være den vi ser etter!
Berg-Hansen er Norges største og eldste reisebyrå, med stolte tradisjoner og sterke digitale ambisjoner. Nå søker vi en selvstendig og strukturert Digital Salgskoordinator til et vikariat med oppstart snarest og varighet til sommeren 2026. Stillingen er tilknyttet vårt kontor i Bergen og business-segmentet vårt, hvor du vil jobbe tett med vår Key Account Manager.
I denne rollen vil du være en viktig kontaktperson for våre små og mellomstore bedriftskunder. Arbeidsoppgavene inkluderer blant annet kundeimplementering, rapportering, daglig oppfølging og tett dialog med kundene. Du trives med å bygge relasjoner, tar gjerne initiativ til en telefonsamtale og legger merke til de små detaljene som utgjør en stor forskjell. Du jobber strukturert og målrettet, med evne til å tenke både løsningsorientert og langsiktig.
Erfaring fra SuperOffice, bruk av LinkedIn og sosiale medier, samt kjennskap til eller erfaring fra reiseliv er en fordel. Vi ser etter deg som er løsningsorientert, nysgjerrig, modig og som tar eierskap til oppgavene dine.
Hos oss blir du en del av et engasjerende og inkluderende arbeidsmiljø med høy trivsel. Vi tilbyr blant annet fleksible arbeidstider, gode pensjons- og forsikringsordninger og subsidiert kantineordning. Vi holder til i lyse og moderne lokaler sentralt på Møhlenpris.
Du blir en del av et selskap som lever etter verdiene: engasjert, modig og ansvarlig.
Er dette deg? Da håper vi du søker – vi behandler søknader fortløpende.
Dersom du har spørsmål knyttet til stillingen er du velkommen å kontakte senior HR-konsulent / Rådgiver i Adecco, Katrine Grotle på katrine.grotle@adecco.no eller 99500316.