Etter nesten femti år med AOF i navnet, har vi åpnet et nytt kapittel som Tirna. Det nye navnet symboliserer vår satsing på fremtidens behov for kompetanseutvikling, samtidig som det bygger på vår stolte historie.
Tirna har i dag ca. 50 administrativt og faglig ansatte og ca. 500 lærere i ulike stillingsandeler. Vi har hovedkontor i Haugesund og avdelingskontorer i Bergen, Stavanger og Kristiansand. Fagskolen Tirna er en av landets største ideelle/ private fagskoler. Tirna driver en omfattende kurs- og utdanningsvirksomhet for voksne innen fagskole, videregående opplæring, kompetanse pluss, bedriftsinterne opplæringstiltak og andre kompetansehevende tiltak mot arbeidslivet. Fagskolen Tirna tilbyr høyere yrkesfaglig utdanning og har fagområdeakkreditering innen helse- og oppvekstfag og økonomisk-administrative fag.

I forbindelse med kraftig vekst og videre satsing ser Tirna behovet for å ha en sterk leder for salg og marked for å samordne og styrke salgs og markedsprosess på tvers av geografi.
Vi søker en engasjert og strukturert salgs- og markedsføringsleder som vil være med å utvikle og lede vår salgsorganisasjon. Du får en sentral rolle i selskapets videre vekst, med ansvar for både strategi, salgsledelse og personalutvikling.

Hvem ser vi etter:
Du er en naturlig leder – en som folk lytter til, lærer av og lar seg inspirere av. Du har erfaring med salgsledelse og markedsføring. Du er strategisk, men evner å omsette planer til handling. Du er strukturert, målrettet og trives med ansvar. Du har god forretningsforståelse, en kremmer og du motiveres av å skape resultater sammen med andre.

Ønskede kvalifikasjoner
- Høyere utdanning innen salg/business, kommunikasjon, markedsføring eller ledelse
- Min. 5 års erfaring fra salg og kundeoppfølging
- Erfaring med salgsledelse og rådgivende salg
- Dokumenterte resultater fra utvikling og gjennomføring av salgs- og markedsstrategier
- Erfaring med personalledelse og teamutvikling
- God forretningsforståelse og evne til å tenke både strategisk og operativt
- Erfaring fra rådgivende - oppsøkende salg, markedsføring, ledelse, personalansvar
- Gode kommunikasjonsferdigheter muntlig og skriftlig i norsk og engelsk
- Gode digitale ferdigheter og erfaring med CRM-verktøy

Noen av dine ansvarsområder
- Utvikle og lede salgs- og markedsførings arbeidet på tvers av fagområder og geografi
- Sikre struktur og kvalitet i alle ledd av salgs- og markedsføringsarbeidet
- Skape og implementere salgsstrategier som gir resultater
- Lede og motivere salgsteamet med tydelige mål og tett oppfølging
- Samarbeide tett med fagavdelinger, ledelse og eksterne aktører
- Være en synlig og motiverende leder som skaper engasjement og retning

Hva kan vi tilby deg?
- Mulighet til å være med å utvikle fremtidens kurs og yrkesfaglige høyere utdanninger
- En spennende og utfordrende rolle i et fagmiljø som brenner for utdanning og kompetanseheving
- Gode muligheter for faglig utvikling
- Konkurransedyktige betingelser og fleksible arbeidsforhold
- God pensjonsordning
- Tariffavtale
- 5 uker ferie
-
Behandlingsforsikring
-
AFP ordning
- Hus i Spania
For mer informasjon om stillingen, ta kontakt vår rekrutteringspartner hos Adecco: Mette Hessen på telefon 93633191 eller e-post mette.hessen@adecco.no
Søknadsfrist 17.07.25
Søknader blir behandlet fortløpende