Tilbake til hovedsiden
Jobbsøker Bedrift
Medarbeider
Om oss Nyheter og presse Blogg
Adecco Norge logo

Søk stillinger

Søk stillinger
Vennligst velg riktig sted.
  • Å jobbe for oss
  • Ledige stillinger
  • Jobbsøkeguiden
  • Kontoroversikt
Stillingen er lagret
Du kan se alle dine lagrede tilbud her.
Du har oppnått maks antall stillinger du kan lagre. For å lagre flere må du dessverre fjerne noen av de du allerede lagret

YouAreHere

  1. Om oss
  2. Karriere i konsernet
  3. Om å gjøre sitt beste
Del denne

Om å gjøre sitt beste

Sammen som team

  • Ansettelse og velkomst

  • Dele

  • Feire

Om å gjøre sitt beste

  • Utvikle

  • Vise omtanke

  • Anerkjenne

Om å nå resultater

  • Inspirere

  • Lytte

  • Kommunisere

Utvikle

Vi legger stor vekt på opplæring, og det innebærer at våre ansatte gjennomfører en systematisk og målrettet opplæring som er basert på 70–20–10-prinsippet. 70 prosent av læringen skjer ved å gi den ansatte utfordrende arbeidsoppgaver i det daglige, 20 prosent gjennom målrettet veiledning og oppfølging, mens 10 prosent skjer på tradisjonelle kurs.

Opplæringen er tilpasset stillingskategori. Vi har kurs for ledere, konsulenter, selgere, ansatte i forretningsstøtte samt våre talenter. Fellesnevneren for kursene er at de er praktisk orientert, slik at vi kan utføre våre arbeidsoppgaver på best mulig måte. Innholdet har en tydelig forankring i selskapets strategiske prioriteringer. Det er også mulig å delta på globale kurs i konsernets regi.

HR vil sammen med din leder introdusere deg for Performance and Talent Management System – et globalt program for personlig oppfølging og utvikling. I korte trekk er dette to formelle samtaler i året mellom deg og din leder, og små «pusterom» underveis for å fange opp ting og tang – gjerne på en kort tur i nærområdet. Man tenker ofte bedre på gående fot.

Hvert år gjennomfører alle ledere utviklings- og karrieresamtaler med sine medarbeidere. I denne prosessen identifiseres talenter man ønsker å utvikle videre. Disse talentene har en spesifikk fagkompetanse eller et lederpotensial. Vi gir derfor økonomisk støtte til videreutdanning, og tilbyr interne og globale kurs for fremtidige ledere. På den måten sikrer vi kompetanse for i fremtiden, og hver enkelt ansatt får mulighet til å videreutvikle seg i selskapet.


Adecco Kurs

Omtanke

Den fine balansen mellom arbeidsliv og fritid

Vi prøver så langt det lar seg gjøre å være en fleksibel arbeidsgiver, for skal man trives er det viktig å ha en god balanse mellom jobb og fritid.

Ingen skal sitte alene med for mye arbeid, derfor er LEAN-metoden vi bruker gull verdt for å prioritere riktig, og for å kunne avlaste hverandre på best mulig måte.

Våre ansatte har mulighet til å ta fri med lønn for å fikse på tenner, sjekke blodtrykk osv.


Små og store kriser privat

Når livet butter imot er det ekstra viktig å ha kolleger som ser deg, og som legger forhold til rette slik at man ikke går på en større smell. HR-avdelingen har et ekstra ansvar for å bistå ansatte og deres ledere i tøffe perioder. Man kan få ekstern, profesjonell hjelp i slike prosesser.


Mangfold og inkludering

Vi har nulltoleranse for diskriminering. Når vi rekrutterer skal den best egnede kandidaten tilbys stillingen, uavhengig av kjønn, etnisk tilhørighet eller annet som ikke har noe med saken å gjøre. Det samme gjelder karrieremuligheter internt.

Naviga Oppfølging, en av våre døtre, bistår NAV for å få folk som har stått lenge utenfor arbeidslivet inn i varmen igjen. Over 60 konsulenter gjør en super innsats, bare se tall for 2017: Møre og Romsdal fikk 60 % ut i jobb, Vest-Agder 54 %, og totalt for landet gikk 56,60 % av deltakerne ut i jobb (8 byer). AMO-kursene for ungdom har også hatt jevn innsøking fra NAV, disse er også levert med gode resultater.

Anerkjenne

Hos oss blir du anerkjent både som individ og som en viktig del av teamet ditt. Trivsel har jo med anerkjennelse å gjøre, og folk som trives skaper som kjent de beste resultatene. Selv om vi drar lasset sammen er det rett og rimelig å la lyset skinne litt ekstra på dem som bidrar spesielt. Når ideene får blomstre og erfaringer deles over en lav sko, da skjer det mye spennende. Vi feirer i grunnen små og store øyeblikk hele året, og drar på skikkelig hvert år på kick-off: Da samles hele adeccokonsernet til faglig påfyll og festlig lag, og rosinen i pølsa er selvsagt Adecco Awards lørdag kveld. Seks høythengende priser deles ut til ansatte som virkelig har gjort en formidabel innsats i året som gikk. Prisene gjenspeiler de fem verdiene våre, pluss den gjeveste prisen – Årets superhelt.

  1. Årets lagspiller (lagånd)
  2. Årets salgshelt (kundefokus)
  3. Årets bauta (ansvarlighet)
  4. Årets entreprenør (entreprenørskap)
  5. Årets ildsjel (passion)
  6. Årets superhelt

Sammen som team

  • Ansettelse og velkomst

  • Dele

  • Feire

Om å gjøre sitt beste

  • Utvikle

  • Vise omtanke

  • Anerkjenne

Om å nå resultater

  • Inspirere

  • Lytte

  • Kommunisere

Kontakt oss

Sjølyst plass 2, 0278 Oslo

Telefon: +47 23 29 00 00
info@adecco.no

Adecco Norge AS er 935333156S


Heng med oss her

Jobbsøker
Å jobbe for oss
Ledige stillinger
Jobbsøkeguiden
Kontoroversikt
Interne tjenester
Bedrift
Våre tjenester
Prosesser
Kontakt
Medarbeider
Personalhåndboken
HMS-melding
E-læring
Sykefravær
Fordelsprogrammet
Lønnskalender
Adecco Norge
Bruksvilkår Personvern Informasjonskapsler/ Cookies Sikkerhet & Phishing Sidekart
Logg inn
© 2021 Norway